Про діяльність інституту |
Пріоритетні напрямки розвитку інституту |
Інститут в ЗМІ |
Матеріально - технічне забезпечення |
Історична довідка
Підготовка здобувачів вищої освіти здійснюється на двох факультетах
Навчально процес забезпечують 10 кафедр
Викладачі інституту.
Професійну підготовку слухачів та студентів здійснюють висококваліфіковані науково-педагогічні та наукові кадри, 85% з яких – професори, доктори наук, доценти і кандидати наук.
|
|
Викладачі Інституту є фахівцями-практиками, консультантами, керівниками успішних підприємств, бізнес-установ, органів влади; мають багатий досвід впровадження комерційних та муніципальних проектів; є розробниками програм і стратегій розвитку бізнесу й територій; є сертифікованими тренерами з управлінських дисциплін, авторами наукових розробок і координаторами міжнародних програм.
До навчального процесу в Інституті традиційно залучаються висококваліфіковані науково-педагогічні та наукові кадри з інших вищих навчальних закладів, закордонні вчені, фахівці-практики, які мають досвід роботи в органах державної влади.
|
Навчання в інституті.
Наразі бакалаврська та магістерська підготовка здійснюються за двома спеціальностями: «Публічне управління та адміністрування» та «Менеджмент». Також здійснюється підготовка докторів філософії та докторів наук зі спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування.
Підготовку в Інституті орієнтовано на оволодіння новітніми технологіями управління, методами бізнес-аналізу, прогнозування та вирішення реальних управлінських ситуацій. Навчання проводиться з використанням case-study, майстер-класів та тренінгів і відбувається в спеціалізованих аудиторіях, обладнаних сучасною комп'ютерною, проекційною технікою та мультимедійними пристроями.
|
Наші випускники – це креативні й талановиті фахівці нової генерації, здатні вирішувати складні проблеми в умовах наслідків економічної кризи, браку коштів, прогнозної невизначеності та під час реформування системи влади. З 1996 року в Інституті підготовлено 12 995 управлінців, які обіймають ключові посади в органах державної влади й місцевого самоврядування України, а також у банківській, фінансовій та інвестиційній сферах.
|
Факультет публічного управління та адміністрування |
Факультет менеджменту та бізнес-технологій |
Наукова робота інституту зосереджена на дослідженні фундаментальних, прикладних проблем державного управління. Значна частина наукових результатів застосовується на практиці, насамперед у місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування.
|
|
Науковці інституту є визнаними експертами з питань податково-бюджетної децентралізації, запровадження програмно-цільового методу формування та виконання бюджетів на рівні об’єднаних громад, програмування соціально-економічного розвитку; децентралізації влади та реформи місцевого самоврядування; самоорганізації населення, ефективного управління об’єднаними територіальними громадами через самоорганізацію населення; інформатизації та електронного урядування; розвитку туристичної інфраструктури; європейської інтеграції та інвестиційної діяльності; удосконалення інституту присяжних України; державних закупівель, стратегічних комунікацій та інших. Викладачі інституту приймають участь і у реалізації Проектів міжнародної технічної допомоги.
|
В Інституті сформувалися відомі в країні наукові школи за відповідними напрямами галузі знань «Публічне управління та адміністрування»
|
Міжнародне співробітництво. Інститут постійно співпрацює з закладами вищої освіти та недержавними організаціями Великобританії, Німеччини, США, Польщі, Молдови, Білорусі, Китаю, інших країн. Укладена низка угод про співробітництво між зарубіжними ЗВО та інститутом.
|
|
Здобувачі вищої освіти мають можливість пройти стажування або семестровий курс навчання в закордонних навчальних закладах-партнерах
|
Підвищення кваліфікації посадових осіб органів публічної влади.
Основними завданнями в рамках підвищення кваліфікації кадрів є надання послуг з підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, надання інформаційної та консультаційної допомоги органам державної влади та органам місцевого самоврядування, вивчення, узагальнення та поширення практичного досвіду органів влади інших держав щодо підвищення кваліфікації управлінського персоналу.
Понад 53 тисячі посадових осіб органів публічної влади в рамках загальних, спеціальних, професійних, короткострокових програм пройшли підвищення кваліфікації за 25 років існування інституту.
До навчального процесу відділом залучаються провідні науково-педагогічні працівники Інституту та інших вищих навчальних закладів України, досвідчені керівники й фахівці органів державної виконавчої влади та посадові особи органів місцевого самоврядування.
|
|
Під час навчання здобувачі вищої освіти мають можливість удосконалювати управлінські навички, відточити ораторське мистецтво та вивчити одну з європейських мов (англійська, німецька, французька) завдяки безкоштовним програмам інституту.
|
Безкоштовні програми інституту |
Та поринути в насичене позанавчальне студентське життя, взяти участь у цікавих поїздках та екскурсіях, зустрічах з відомими людьми, концертах, конкурсах, відвідуванні театрів і музеїв, спортивних змаганнях, квестах.
|
З додатковою інформацією можна ознайомитись за телефоном
Приймальна директора Інституту тел .: (048) 705-97-00
Відділ комунікацій : (048) 70-59-720
Електронна пошта: general@oridu.odessa.ua, communications@oridu.odessa.ua
|
|