Написати листа
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ENG
Людям із порушенням зору (Тестова система)


Електронний документообіг в ОРІДУ НАДУ


Із вересня 2019 року в ОРІДУ НАДУ при Президентові України за ініціативи директора інституту Іжі М.М. та підтримки Херсонської ОДА відділом документообігу та контролю запроваджено web-версію системи електронного документообігу «АСКОД» українського розробника компанії «Інфоплюс». Дана система покликана замінити застарілу та менш функціональну версію системи електронного документообігу «ДокПроф 2».
Система електронного документообігу «АСКОД» вже успішно використовується у Національному банку України, Міністерстві оборони України, Генеральному штабі Збройних Сил України, в органах місцевої влади Київської, Волинської, Одеської, Херсонської областей та багатьох інших підприємствах, установах.
«АСКОД» дозволяє ефективно та раціонально організовувати документообіг інституту, пришвидшити процес реєстрації вхідної, вихідної та іншої кореспонденції, створювати й працювати з електронними резолюціями, електронним цифровим підписом, створювати та погоджувати електронні документи тощо.
Згідно з планом впровадження системи «АСКОД», затвердженого директором інституту Іжею М.М. від 10.07.2019, завідувачем кафедрою електронного урядування та інформаційних систем Пігарєвим Ю.Б., начальником відділу документообігу та контролю Стойковою Г.Г., начальником відділу дистанційного навчання та інформатизації Тітовим І.Є., провідними фахівцями Яруліною Н.О. та Горбулінською Л.М. було проведено презентацію та навчання працівників інституту.
Завдяки новій системі електронного документообігу «АСКОД» ОРІДУ НАДУ при Президентові України виходить на якісно новий рівень роботи з електронними документами.