Написати листа
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ENG
Людям із порушенням зору (Тестова система)



Орієнтовні теми дипломних робот

Про затвердження тем дипломних робіт заочної форми навчання

І. Корпоративне управління
  1. Проблеми реалізації корпоративного управління в організаціях.
  2. Концепція корпоративного управління.
  3. Реорганізація підприємства як механізм введення корпоративного управління.
  4. Управління майновим комплексом в системі корпоративного управління.
  5. Побудова інтегрованої корпоративної структури.
  6. Принципи та механізм формування інтегрованої корпоративної структури.
  7. Корпоративне управління в умовах ринкової економіки.
  8. Розробка системи управління процесами вдосконалення організаційної структури.
  9. Управління процесами функціонального розподілу праці.
  10. Управління процесами формування холдингових компаній.
ІІ. Менеджмент організацій
  1. Формування механізму інноваційної діяльності підприємства.
  2. Страхування зовнішньоторговельних операцій підприємства.
  3. Стратегії підвищення фінансової стійкості підприємств.
  4. Управління капіталом підприємства.
  5. Управління оборотним капіталом підприємства.
  6. Моделі, методи та інструменти управління грошовими потоками підприємства.
  7. Управління якістю продукції на підприємстві.
  8. Управління конкурентоспроможністю підприємства.
  9. Розробка методів, моделей та інструментів оптимізації випуску продукції на підприємстві.
  10. Бюджетування як інструмент підвищення ефективності роботи підприємства.
  11. Розробка системи раннього реагування та попередження на підприємстві.
  12. Оцінка фінансової стійкості та платоспроможності підприємства, як інструмент контролю за його діяльністю.
  13. Індикатори фінансового стану для розробки довгострокового прогнозу діяльності підприємства.
  14. Формування інформаційної бази аналізу і контролю для забезпечення управління капіталом підприємства.
  15. Використання результатів аналізу платоспроможності підприємства у процесі проведення внутрішнього та зовнішнього аудиту.
  16. Економічний потенціал підприємства: методологія та організація.
  17. Аналітичні прийоми контролю фінансування бюджетної установи.
  18. Проблемні аспекти оцінки при проведенні контролю необоротних активів державних підприємств.
  19. Фінансові результати діяльності підприємства як об'єкт обліку, аналізу та аудиту.
  20. Фінансовий аналіз у системі антикризового управління підприємством.
  21. Моделювання формування інноваційних стратегій економіко-виробничих систем.
  22. Головні засади побудови та використання інформаційних систем у фінансово - кредитних установах.
  23. Диверсифікація виробництва і капіталу як фактор стабілізації фінансового стану підприємства.
  24. Зовнішньо-економічна діяльність підприємства.
  25. Контроль і ревізія фінансово-господарської діяльності акціонерних товариств.
  26. Аналіз економічного потенціалу та фінансового стану підприємства.
  27. Аналіз і оцінка розміщення капіталу та ефективності й інтенсивності його використання в акціонерних товариствах.
  28. Організаційно-методологічні аспекти аналізу та діагностики ризику банкрутства суб'єктів господарювання.
  29. Організаційно-методологічні аспекти аналізу і контролю дебіторської заборгованості підприємства.
  30. Організація і методика аналізу та контролю кредитів комерційного банку.
  31. Теоретичні та методологічні аспекти фінансового аналізу і контролю інтенсивності та ефективності використання капіталу підприємства.
  32. Організаційно-методологічні аспекти економічного аналізу і контролю використання трудових ресурсів та фонду оплати праці.
  33. Удосконалення обліку, аналізу та контролю формування та використання власного капіталу в товариствах з обмеженою відповідальністю.
  34. Управління обсягом та асортиментною структурою товарообігу торговельного підприємства.
  35. Теоретичні і методологічні аспекти фінансового аналізу і контролю фінансових результатів діяльності підприємства.
  36. Теоретико-методологічні основи обліку, аудиту ліквідації та оцінка банкрутства підприємства.
  37. Організація і методологія аналізу і аудиту економічного потенціалу та фінансового стану підприємства.
  38. Організація і методика аналізу та аудиту ризиків комерційного банку.
  39. Теоретичні та методичні аспекти аналізу і діагностики ризику банкрутства суб'єктів господарювання.
  40. Особливості організації внутрішнього аудиту в системі фінансового контролю підприємства.
  41. Побудова системи внутрішнього аудиту в комерційному банку.
ІІІ. Управління маркетингом
  1. Управління маркетинговою діяльністю підприємства.
  2. Удосконалення цінової політики підприємства.
  3. Організація роботи по зв'язках з громадськістю.
  4. Електронна комерція.
  5. Організація маркетингової діяльності на промисловому підприємстві.
  6. Організація маркетингових досліджень на підприємстві.
  7. Система маркетингового планування.
  8. Удосконалення вертикальних маркетингових систем.
  9. Оцінка ефективності маркетингової діяльності фірми.
  10. Використання аудит - маркетингу сучасними підприємствами.
  11. Організація служб маркетингу на промисловому підприємстві.
  12. Організація та управління маркетинговою діяльністю в банку.
  13. Управління маркетинговою діяльністю підприємства сфери послуг.
  14. Формування маркетингової товарної політики фірми.
  15. Управління рекламною діяльністю підприємства.
  16. Формування маркетингової комунікаційної політики.
  17. Розробка маркетингової стратегії підприємства.
  18. Удосконалення збутової стратегії підприємства.
  19. Управління роздрібною торгівлею підприємства.
  20. Управління оптовою торгівлею підприємства.
  21. Використання прямого маркетингу сучасними підприємствами.
  22. Управління маркетинговою діяльністю в туристичній сфері.
  23. Організація рекламних компаній туристичними підприємствами.
  24. Особливості маркетингової діяльності підприємствами на зовнішньому ринку.
  25. Стратегія і тактика проникнення на зовнішні ринки.
  26. Маркетингова діяльність у мережі Інтернет.
  27. Організація рекламної діяльності в мережі Інтернет.
  28. Економічна оцінка маркетингової діяльності фірми.
  29. Удосконалення організаційних структур маркетингових підрозділів підприємств.
  30. Маркетингові дослідження ринку праці (на прикладі конкретного його сегменту).
  31. PR як інструмент системи інтегрованих маркетингових комунікацій.
  32. Рекламна кампанія туристичного підприємства та особливості її розробки.
  33. Формування інтегрованих маркетингових комунікацій виробничих підприємств.
ІV. Управління персоналом
  1. Особливості управління персоналом служби інформаційних технологій у сучасній організації.
  2. Функції служби безпеки в системі управління персоналом в організації.
  3. Управління персоналом в умовах кризи.
  4. Банкрутство компаній і ринок праці.
  5. Дотримання інтересів персоналу організації в умовах кризи.
  6. Навчання персоналу як чинник конкурентоспроможності підприємства.
  7. Ефективність сучасних підходів до підбору персоналу.
  8. Особливості управління персоналом у малих підприємствах.
  9. Аналіз трудової діяльності форм і систем оплати праці, умов ефективного впливу на поведінку персоналу, а також формування методів матеріальної і нематеріальної мотивації.
  10. Стратегія і тактика взаємодії організації - працедавця з професійними консультантами на ринку праці.
  11. Кадрова політика в системі стратегічного управління сучасної організації.
  12. Концепції організації трудових стосунків у сучасній організації.
  13. Моделі поведінки керівників у процесі управління персоналом.
  14. Моделювання процесів управління кадровим потенціалом фірми.
  15. Стратегія і тактика взаємодії організації - працедавця з професійними освітніми установами.
  16. Стратегія і тактика взаємодії організації - працедавця з професійними посередниками на ринку праці.
  17. Формування і підтримка позитивного іміджу організації на ринку праці.
  18. Кадрова політика в системі стратегічного управління персоналу.
  19. Система управління персоналом методом делегування повноважень.
  20. Соціальні програми в системі управління персоналом.
  21. Прийняття господарських рішень у конфліктних ситуаціях.
  22. Управління мотивацією персоналу фірми.
  23. Управління трудовими ресурсами.
V. Управління інвестиційною діяльністю
  1. Підвищення ефективності інвестування в людський капітал організації.
  2. Обґрунтування ефективності впровадження інвестиційних проектів, інформаційних систем, бізнес - планів.
  3. Механізм здійснення банками вексельних операцій та їх економічна ефективність.
  4. Моделювання ризику у кредитній політиці комерційного банку.
  5. Науково - прикладні аспекти портфельного інвестування.
  6. Аналіз впливу інвестиційних проектів на ризик фірми.
  7. Аналіз фінансового стану підприємства як основа прийняття інвестиційного рішення на прикладі підприємства.
  8. Бізнес-план як засіб оцінки фінансових ресурсів інвестування.
  9. Внутрішній фінансовий контроль як фактор ефективного управління підприємством.
  10. Вплив міжнародних інвестицій на економічний розвиток регіону.
  11. Вплив ризик - менеджменту на інвестиційну привабливість підприємства.
  12. Інвестиційні процеси та інвестиційна діяльність в Одеському регіоні.
  13. Іноземні інвестиції як елемент економічного розвитку регіону.
  14. Інвестиційна політика підприємств в період розвитку ринкових відносин.
VІ. Стратегічне управління
  1. Методи здійснення стратегії ресурсозбереження.
  2. Організаційна структура як засіб реалізації обраної стратегії підприємства.
  3. Методи прогнозування в управлінському аналізі.
  4. Стратегічна діагностика та оцінка підприємств.
  5. Управлінський аналіз як основа прийняття стратегічних управлінських рішень.
  6. Формування конкурентної стратегії інноваційної діяльності.
  7. Розробка і реалізація стратегії управління фірмою.
  8. Управління стратегією розвитку науково - підприємницького комплексу в умовах кризи.
  9. Розробка концепції стратегічного розвитку суб'єкта господарювання.
  10. Розробка системи стратегічного управління.
  11. Розробка стратегічного плану підвищення прибутковості підприємства малого бізнесу.
  12. Управління фінансовою стратегією.
  13. Розробка стратегії кредитування під заставу нерухомості.
  14. Оптимізація прибутковості за рахунок втілення стратегічних господарських центрів.
  15. Методи оцінки ефективності кредитної стратегії.
  16. Розробка стратегії поповнення місцевих бюджетів.
VІІ. Управління банківською діяльністю
  1. Система залучення банківських кредитів.
  2. Комерційне кредитування фірм.
  3. Методи ефективності банківських валютних операцій.
  4. Розробка системи управління валютними операціями банку.
  5. Управління процесами кредитування в системі банку.
  6. Оптимальні стратегії кредитної політики при кредитуванні підприємницьких фірм.
  7. Механізми та методи ціноутворення банківських депозитів.
  8. Регулювання та контроль діяльності учасників фондових ринків.
  9. Оптимальні стратегії розміщення банківського капіталу та аналіз їх фінансової ефективності.
VІІІ. Система економічної безпеки підприємств
  1. Управління промисловою безпекою підприємства.
  2. Управління фінансовою безпекою підприємства.
  3. Розробка процедур податкового планування у процесі кризового управління.
  4. Бізнес-планування підвищення конкурентної привабливості та фінансового оздоровлення підприємств.
  5. Діагностика причин виникнення кризової ситуації на підприємстві.
  6. Прийняття рішень в умовах невизначеності.
  7. Обґрунтування прийняття рішень за умов ризику.
  8. Методи кількісного оцінювання підприємницьких ризиків.
  9. Особливості управління ризиками господарської діяльності.
  10. Діагностика та санація підприємства - банкрута.
  11. Удосконалення внутрішнього аудиту підприємства в умовах ринку.
  12. Створення системи контролінгу.
  13. Антикризове управління фінансами при загрозі банкрутства.
  14. Управління інформаційною безпекою бізнесу.
  15. Розробка організаційно - економічного механізму формування системи контролінгу на підприємстві.
ІX. Логістика
  1. Планування логістичної системи промислового підприємства.
  2. Забезпечення взаємозв'язку логістичної та маркетингової системи підприємства.
  3. Формування системи комерційної логістики в торгівлі.
  4. Організація системи логістичного менеджменту промислового підприємства.
  5. Логістичний підхід до управління комерційною діяльністю торгового підприємства.
  6. Формування системи логістики промислового підприємства.
  7. Організація комплексної системи управління комерційною діяльністю в торгівлі на основі маркетингу і логістики.
  8. Використання логістики для вдосконалення виробничо-господарської діяльності підприємства.
  9. Логістичний менеджмент в управлінні діяльністю промислового підприємства.