Написати листа
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ENG
Людям із порушенням зору (Тестова система)

Кафедра Менеджмент організацій

Новини

Загальна характеристика

Науково-педагогічні працівники

Навчально-методична діяльність

Наукова діяльність

Знакові події та досягнення

Експертна діяльність

Науково-комунікативні заходи



Навчально-методична діяльність


ДИСЦИПЛІНИ, які викладаються науково-педагогічними працівниками кафедри


ГРОШІ ТА КРЕДИТ


Викладачі – доктор економічних наук, доцент Яцкевч І В.,
старший викладач Томашевська М. В.

Мета навчального курсу «Гроші та кредит» – надання знань з теорії грошей та кредиту, умов ефективного використання грошово-кредитних відносин в процесі фінансово-господарської діяльності підприємств, а також формування практичних навичок у студентів для використання їх в практичній діяльності по управлінню підприємствами, фірмами та організаціями, а саме:
  • сформувати та поглибити уявлення про сутність і функції фінансів, їх роль у розподільчих процесах;
  • вивчення сукупності фінансових відносин, які виникають при утворенні, розподілі й використанні фінансових ресурсів;
  • розвити уміння здійснювати ретроспективний аналіз фінансових процесів та їх регулювання.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • основні теорії виникнення грошей, сутність грошей як фундаментальної категорії грошово-кредитних відносин та їх роль в механізмі функціонування конкурентної ринкової економіки;
  • функції грошей, їх роль в сучасній ринковій економіці;
  • структура грошового обігу та механізм державного регулювання грошового обігу;
  • закон грошового обігу та особливості його застосування на макроекономічному рівні;
  • принципи побудови та напрямки розвитку грошових систем;
  • основні концепції та сутність кредиту, його форми;
  • особливості побудови та функціонування кредитної системи;
  • структура та особливості функціонування ринку позикових капіталів;
  • сутність позикового відсотку, його види та порядок формування.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • обирати найбільш доцільні і ефективні форми грошових відносин підприємства з контрагентами;
  • обґрунтовувати необхідність та можливість одержання кредиту в комерційному банку або інших фінансових установах, обирати найбільш доцільні форми кредитування господарської діяльності;
  • знаходити ефективні шляхи залучення та використання кредитних ресурсів для розвитку підприємства;
  • самостійно проводити аналіз функціонування грошово-кредитного ринку України;
  • враховувати інфляційні процеси як фактор фінансово-господарської діяльності підприємства;
  • використовувати знання з теорії позикового відсотку при укладанні угод з фінансовими установами у разі вступу із ними в грошово-кредитні відносини.
Результати навчання / комунікації:
  • здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища, визначати перспективи розвитку організації;
  • здатність розуміти економічні основи функціонування організації, визначати потреби та напрями раціонального використання ресурсів організації;
  • здатність знаходити ефективні шляхи залучення та використання кредитних ресурсів для розвитку організації.

БАНКИ ТА БАНКІВСЬКА СПРАВА


Викладач – кандидат економічних наук, доцент Бутенко Т.В.

Мета дисципліни: теоретично та на практиці ознайомити студентів з основними елементами банківської системи, операціями банку, особливостями роботи центрального банку як головної складової банківської системи.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • сутність банківської діяльності, особливості виникнення та етапи розвитку банківської системи; організаційні та правові засади діяльності банків в Україні;
  • сутність банку, порядок здійснення активних та пасивних операцій банку;
  • механізм роботи центрального банку, його функції, операції та впровадження інструментів грошово-кредитної політики;
  • сутність діяльності банку з організації ризик-менеджменту банку; методи управління ризиком банку; антикризове управління банком; показники оцінки фінансової стабільності банку;
  • особливості банківського регулювання; організаційні та правові засади антимонопольної політики діяльності банків в Україні.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • аналізувати елементи банківської системи в економіці; класифікувати банки за різними ознаками; групувати показники діяльності банків за видами здійснюваних операцій; визначати розмір капіталу банку на основі показників балансового капіталу та регулятивного капіталу;
  • вміти розміщати кошти в найбільш привабливі проекти, відкривати клієнтські рахунки, проводити оцінку кредитоспроможності позичальника;
  • вміти структурувати інструменти грошово-кредитної політики відповідно до макроекономічних показників економіки, аналізувати функції та операції центрального банку;
  • визначати рівень ризику діяльності банку; впорядковувати окремі елементи системи ризик-менеджменту банку; розраховувати показники фінансової стійкості, платоспроможності та прибутковості банку;
  • аналізувати основні етапи здійснення банківського регулювання та нагляду; контролювати роботу банківських установ з питань фінансового моніторингу; групувати показники діяльності банків за економічними нормативами; визначати розмір штрафів та за порушення банківського законодавства.
Результати навчання/комунікації:
  • здатність до вирішення проблемних ситуаційних завдань у професійній діяльності, генерування ідей з урахуванням світового досвіду банківської діяльності;
  • здатність ефективно формувати стратегію кредитної політики банку, донести до клієнтів банку інформацію ефективного розміщення грошей Вміти розміщати кошти в найбільш привабливі проекти, відкривати клієнтські рахунки, проводити оцінку кредитоспроможності позичальника;
  • здатність розв’язання проблем валютного регулювання та контролю, використовувати засоби генерації ідей формування стратегії впровадження індикаторів грошового ринку;
  • здатність до вирішення проблемних ситуаційних завдань щодо мінімізації ризику банку; здатність розробити антикризову стратегію розвитку банку;
  • здатність донесення до фахівців інформації з питань антимонопольної політики в банківській сфері.

БІЗНЕС – АДМІНІСТРУВАННЯ


Викладач – кандидат економічних наук, доцент Величко Т.Г.

Мета навчальної дисципліни «Бізнес-адміністрування» — формування у студентів системи знань і навичок професійного менеджера, необхідних для ухвалення ефективних рішень під час керівництва конкурентоспроможними компаніями на сучасних динамічно-мінливих національних і міжнародних ринках.
Навчальна дисципліна «Бізнес-адміністрування» належить до числа навчальних курсів, що базуються на знанні студентами різноманітних відносин, що виникають у процесі формування бізнесу на різних видах підприємства, захисту їх в ризикових ситуаціях, а також формуванні та використанні прибутку підприємства.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування
  • сутність, призначення та роль бізнесу у загальній системі економічних відносин;
  • основні принципи оптимального управління бізнесом.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • з’ясовувати роль бізнесу у загальній системі економічних відносин;
  • застосовувати основні принципи побудови системи бізнес-адміністрування при формуванні бізнесу;
  • застосовувати основні методи оптимального управління бізнесом.
Результати навчання/комунікації:
  • здатність розробляти системи бізнес-адміністрування розвитку підприємства;
  • здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту для забезпечення якості виконуваних робіт і послуг.

ВСТУП ДО СПЕЦІАЛЬНОСТІ


Викладач – к.військ.н., доцент Паламарчук В.І.

Метою викладання навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» є ознайомити студентів з особливостями підготовки фахівців майбутньої професії, її змістом та завданнями управлінської діяльності, роллю керівників різних рівнів в управлінні сучасними підприємствами, різних форм власності та організаційно-правових форм господарювання в сучасних умовах.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Вступ до спеціальності» є:
  • ознайомити студентів з основними положеннями про організацію вищої освіти в Україні та її особливості у ВНЗ, надати стислу інформацію про Болонський процес;
  • ознайомити з особливостями організації навчальної, науково-дослідницької, самостійної і виховної роботи у ВНЗ, на факультеті, на випусковій кафедрі;
  • ознайомити студентів зі змістом навчального плану підготовки фахівців, структурою, послідовністю і взаємозв’язоком між дисциплінами;
  • ознайомити студентів зі сферою їх майбутньої професійної діяльності, переліком основних типів підприємств;
  • довести до відома студентів перелік посад, що може обіймати випускник даного професійного спрямування на підприємствах;
  • надати студентам стислий огляд змісту програми підготовки фахівців відповідного професійного спрямування та ознайомити з кваліфікаційними вимогами і змістом діяльності менеджера.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (демократичного) суспільства та необхідність вчитися і оволодівати сучасними знаннями спеціальності «Менеджмент»;
  • функції управління організацією та її підрозділами через реалізацію інструментів менеджменту.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним;
  • працювати в команді та налагоджувати міжособистісну взаємодію при вирішенні професійних завдань.
Результати навчання/комунікації:
  • здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями спеціальності «Менеджмент»;
  • здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях під час опанування освітньої програми спеціальності і в практичній діяльності.

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА


Викладач кандидат економічних наук, доцент Акименко Н.В.

Мета дисципліни: формування у студентів сучасного економічного мислення і системи спеціальних знань про базові поняття щодо господарсько-фінансової діяльності підприємства, змісту її окремих напрямів та їх взаємозв’язок.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • економічні закони функціонування підприємства в системі ринкових відносин, основні напрями та види його діяльності; види підприємств, що функціонують в Україні;
  • методи оцінки ефективності діяльності підприємства та показники її визначення.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • обґрунтовувати обсяги виробництва та реалізації продукції підприємства, його виробничої потужності, потреби підприємства у матеріально-сировинних ресурсах, що необхідні підприємству;
  • визначати товарну та цінову політики підприємства;
  • аналізувати та планувати доходи, поточні витрати і фінансові результати від операційної, інвестиційної та фінансової діяльності підприємства.
Результати навчання/комунікації:
  • здатність планувати фінансово-економічні результати і показники господарської діяльності за сучасними методиками;
  • здатність застосовувати інструментарій оцінювання економічного потенціалу, ресурсного забезпечення, ризиків та ефективності бізнесу в окремих сегментах ринку;
  • здатність застосовувати методи стратегічного, тактичного та оперативного управління підприємством, організацією, установою.

ІНВЕСТИЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ


Викладач – кандидат економічних наук, доцент Журавель О.В.

Мета дисципліни: – формування базових знань і отримання практичних навичок оцінки і аналізу інвестиційних проектів, управління інвестиційною діяльністю організації.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
  • знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;
  • здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища;
  • визначати перспективи розвитку організації;
  • управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту;
  • обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту;
  • аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
Результати навчання / комунікації:
  • здатність демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень;
  • здатність виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень;
  • здатність виявляти навички організаційного проектування;
  • здатність застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації;
  • здатність демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ


Викладач – старший викладач Томашевська М.В.

Мета дисципліни: формування у здобувачів вищої освіти чіткого уявлення про місце та роль комплексного аналізу в організації, вивчення закордонного досвіду управління майном підприємства та його інвестиціями, а також вміння формулювати вірні, науково обґрунтовані висновки й професійно оцінювати результати діяльності підприємств.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • сутність, мета та функції комплексного економічного аналізу в системі управління організацією;
  • основні напрямки комплексного економічного аналізу організацій;
  • структура інструментарію комплексного економічного аналізу;
  • можливості використання результатів комплексного економічного аналізу на практиці;
  • діяльність підприємства з виробництва продукції та її реалізації;
  • класифікація витрат та їх вплив на собівартість продукції;
  • інформаційні можливості сайту інституту та електронної бібліотеки.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • обирати склад і структуру комплексного економічного аналізу;
  • проводити аналіз фінансового стану підприємства;
  • приймати управлінські рішення з оптимізації співвідношення: «витрати – обсяг – прибуток»;
  • визначати стратегічні зони господарювання та їхнї характеристики;
  • здійснювати розрахунки показників комплексного економічного аналізу;
  • розробляти конкретні висновки й пропозиції за підсумками проведеного комплексного аналізу;
  • здійснювати пошук літературних джерел в бібліографічній базі даних, залах електронних носіїв інформації та спеціальних матеріалів в Інтернеті;
  • організувати самостійну роботу студента (СРС) з використанням навчально-методичних розробок кафедр інституту.
Результати навчання / комунікації:
  • здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища, визначати напрямки розвитку організації;
  • здатність здійснювати комплексний аналіз в організації відповідно до визначених стратегічних орієнтирів з оптимізації співвідношення «витрати – обсяг – прибуток»;
  • здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту для забезпечення удосконалення показників комплексного аналізу в організації та на підприємстві.

КОНСАЛТИНГ


Викладач – кандидат економічних наук Майданюк С.І.

Мета навчальної дисципліни. Основною метою викладання навчальної дисципліни є сформувати у студентів навички замовлення послуг консалтингу на теоретичному та емпіричному рівнях.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • знати предметну області консалтингу;
  • знати методи і функцій консалтингу.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • уміти застосовувати знання з консалтингу у практичних ситуаціях;
  • уміти застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації.
Компетентності, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни (результати навчання/комунікації):
  • здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій консалтингу;
  • здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту.

КОНТРОЛІНГ


Викладач – кандидат економічних наук Журавель О.В.

Мета дисципліни: формування у студентів сучасного уявлення про місце та роль контролінгу в організації, вивчення основних принципів і положень контролінгу та одержання на цій основі спеціальних знань.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • концепції, методи та інструменти контролінгу;
  • цінності та критерії оцінки ефективності системи управління організації.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища;
  • визначати перспективи розвитку організації;
  • управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту;
  • виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень;
  • аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
Результати навчання / комунікації:
  • здатність самостійно приймати ефективні, науково-обгрунтовані управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію;
  • здатність планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення функціонування системи управління організації.

ЛОГІСТИКА


Викладач – кандидат економічних наук, доцент Маковеєва О.В.

Мета дисципліни: формування в майбутніх фахівців-менеджерів системних знань і розуміння концептуальних основ логістики, теорії й практики розвитку цього напряму та набуття навичок самостійної роботи щодо засвоєння навчального матеріалу стосовно сучасних методів управління матеріальними та іншими потоками в сучасних умовах; ознайомлення студентів з науково-методичними основами організації, управління і контролю створення логістичних систем, загальними закономірностями їх розвитку, особливостями та тенденціями управління та оптимізації матеріальних потоків, особливостями логістичних процесів в основних функціональних сферах логістики.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • сутність, основні поняття і визначення, принципи і методи логістики як науки про управління матеріальними потоками та інструмента ринкової економіки;
  • науково-методологічні основи логістики;
  • особливості логістичного підходу до управління матеріальними потоками в основних функціональних сферах логістики: у виробництві, у сфері обігу, управлінні закупками, запасами, розподілом, транспортом, складським господарством, інформаційним забезпеченням логістичного процесу, в обслуговуванні споживачів;
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • застосовувати на практиці загальні принципи та закономірності інтегрованого управління матеріальними на іншими потоками,
  • оптимізувати матеріальні потоки, скорочувати витрати підприємств на переміщення виробничих ресурсів.
Результати навчання / комунікації:
  • здатність до налагодження та здійснення ефективних комунікацій із зовнішнім середовищем, дотримання етики ділового спілкування, позитивного ставлення до різноманіття культур.
  • здатність планувати і організовувати діяльність організації (підрозділу) відповідно до визначених стратегічних орієнтирів.
  • здатність визначати функціональні області організації, зв’язки між ними і управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту.
  • здатність збирати та аналізувати дані щодо сучасних інформаційних та комунікаційних технологій, робити висновки (прогнози) про можливості їх використання на різних рівнях управління організацією.

МАРКЕТИНГ


Викладач – профессор Яроміч С.А.

Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг» є: формування у студентів-майбутних менеджерів наукового світогляду та спеціальних знань з теорії і методології маркетингу, вироблення вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • концепції, методів та інструментів маркенигу у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів;
  • зміст процесів та технології маркетингу;
  • основи маркетингового планування, його організації, та здійснення;
  • інформаційне забезпечення процесу управління маркетинговій діяльністю.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • застосовувати інструментарій аналізу маркетингового середовища підприємства та сучасні методи сегментації ринку;
  • використовувати в маркетинговій діяльності потенціал підприємства та споживача.
Результати навчання/комунікації
  • керуватися у процесі управління нормами законодавства України щодо маркетинговоъ діяльності;
  • застосовувати сучасний теоретичний інструментарій для аналізу комплексу проблем, що виникають у процесі маркетингової діяльності, розробляти науково обґрунтовані маркетингові рішення і забезпечувати їх виконання.

ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ


Викладач - кандидат економічних наук, доцент Величко Т.Г.

Мета навчального курсу «Основи менеджменту» – формування у майбутніх менеджерів сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у галузі менеджменту, формування розуміння концептуальних основ системного управління організаціями в сучасних умовах господарювання; набуття умінь аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища, прийняття адекватних управлінських рішень; ознайомлення з сучасними методами і прийомами роботи в умовах галузевої конкуренції.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • теоретичні, методологічні, методичні основи менеджменту;
  • характеристику основних елементів системи управління;
  • принципи і методи управління підприємством;
  • функції менеджменту;
  • мати уявлення про суб'єкт і об'єкт управління;
  • особливості управління підприємством у сучасних умовах.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • здійснювати аналіз і прогноз діяльності організації;
  • визначати рівні організаційної структури;
  • рішати питання мотивації працівників;
  • проектувати системи менеджменту в організації;
  • проводити контроль діяльності організації.
Результати навчання/комунікації:
  • здатність працювати в команді;
  • здатність до аналізу і синтезу соціально-значущих проблем і процесів;
  • застосовувати методи стратегічного, тактичного та оперативного управління підприємством, організацією, установою;
  • здатність формувати інформаційні бази щодо аналізу, планування та організації діяльності суб’єкту;
  • здатність розуміти сутність і наслідки мікроекономічних процесів, поведінки окремих організацій в галузі, на сучасному ринку.

ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ


Викладач – кандидат економічних наук, доцент Акименко Н.В.

Метою викладання навчальної дисципліни «Організація підприємницької діяльності» є ознайомлення студентів з основами підприємницької діяльності, фор¬мування в майбутніх фахівців-менеджерів системних професійних знань у сфері початко¬вих дій у бізнесі, розуміння логіки та схем організації підприємницької діяльності в загальному вигляді, типології підприємництва, дослідження середо¬вища підприємницької діяльності та процесу створення підприємства.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні знати:
  • загальнотеоретичні, економічні та правові основи організації підприємницької діяльності;
  • основні види підприємницької діяльності, форми її організації;
  • особливості підприємницької діяльності у сферах: виробництва, торгівлі, надання посередницьких послуг, страхування, надання фінансових послуг, фермерства, надання консалтингових послуг;
  • технологію організації підприємницької діяль¬ності.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • складати основні засновницькі документи для організації підприємницької діяль¬ності;
  • виконувати прикладні виробничі та економічні розрахунки за розділами бізнес-плану організації підприємства.
Результати навчання/комунікації:
  • здатність аналізувати процеси, що відбуваються в різних сферах підприємницької діяльності;
  • здатність приймати науково обґрунтовані рішення щодо вибору сфери та виду підприємницької діяльності і форми її організації;
  • здатність забезпечувати ефективність підприємницької діяльності обраного виду і форми на основі розуміння економічних і правових засад та технології її організації.

ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ


Викладач – кандидат економічних наук, доцент Величко Т.Г.

Мета навчального курсу – формування у майбутніх менеджерів сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у галузі менеджменту, формування розуміння концептуальних основ системного управління організаціями в сучасних умовах господарювання; набуття умінь аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища, прийняття адекватних управлінських рішень; ознайомлення з сучасними методами і прийомами роботи в умовах галузевої конкуренції.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • теоретичні, методологічні, методичні основи менеджменту;
  • характеристику основних елементів системи управління;
  • принципи і методи управління підприємством;
  • функції менеджменту;
  • мати уявлення про суб'єкт і об'єкт управління;
  • особливості управління підприємством у сучасних умовах.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • здійснювати аналіз і прогноз діяльності організації;
  • визначати рівні організаційної структури;
  • рішати питання мотивації працівників;
  • проектувати системи менеджменту в організації;
  • проводити контроль діяльності організації.
Результати навчання/комунікації:
  • здатність працювати в команді;
  • здатність до аналізу і синтезу соціально-значущих проблем і процесів;
  • здатність застосовувати методи стратегічного, тактичного та оперативного управління підприємством, організацією, установою;
  • здатність формувати інформаційні бази щодо аналізу, планування та організації діяльності суб’єкту;
  • здатність розуміти сутність і наслідки мікроекономічних процесів, поведінки окремих організацій в галузі, на сучасному ринку.

ПОДАТКОВИЙ ОБЛІК ТА ЗВІТНІСТЬ


Викладач – кандидат економічних наук, доцент Бутенко Т.В.

Метою викладання навчальної дисципліни є формування у студентів компетентностей щодо ведення податкового обліку та складання звітності за загальнодержавними та місцевими податками та зборами.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
  • вивчення основних законодавчих та нормативних актів, які регламентують питання податкового обліку та звітності;
  • ознайомлення з основними складовими податкового обліку: поняття, структура, методи, принципи; вивчення та характеристика загальних вимог, які ставляться до податкової звітності;
  • ознайомлення з порядком ведення податкового обліку та складання податкової звітності.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • вивчення основних законодавчих та нормативних актів, які регламентують питання податкового обліку та звітності;
  • ознайомлення з основними складовими податкового обліку: поняття, структура, методи, принципи;
  • вивчення та характеристика загальних вимог, які ставляться до податкової звітності;
  • ознайомлення з порядком ведення податкового обліку та складання податкової звітності.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • володіти методами податкового обліку;
  • обчислювати податкові зобов’язання за основними податками та зборами;
  • використовувати основні законодавчі та нормативні акти в сфері оподаткування в своїй професійній діяльності;
  • складати податкові декларації (розрахунки) за податками та зборами;
  • вести податковий облік різних податків і зборів;
  • володіти особливостями ведення обліку суб’єктами малого підприємництва.
Результати навчання/комунікації:
  • знати основні законодавчі та нормативні акти, якими регламентується питання податкового обліку та звітності;
  • пояснювати економічну сутність податкового обліку, його предмет та принципи;
  • володіти порядком обчислення податкової соціальної пільги з податку на доходи фізичних осіб;
  • володіти порядком визначення податкових зобов’язань та податкового кредиту з податку на додану вартість;
  • знати порядок бюджетного відшкодування податку на додану вартість.

ПУБЛІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ


Викладач – доктор економічних наук, доцент Яцкевич І.В.

Метою вивчення дисципліни є здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в управлінській професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів з публічного менеджменту, які характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в управлінській професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів з публічного менеджменту, які характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • визначати фактори зовнішнього і внутрішнього середовища організації;
  • розробляти системи публічного менеджменту в різних організаційно-правових формуваннях;
  • здатність здійснювати аналіз організаційної і кадрової структури та структури управління адміністрації, контрол та регулювання державних службовців.
Результати навчання/комунікації:
  • здатність розуміти й вміти розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в управлінській професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів з публічного менеджменту.

САМОМЕНЕДЖМЕНТ


Викладач – професор Яроміч С.А.

Метою вивчення навчальної дисципліни є надання студентам і слухачам навчального закладу методів управління часом та вмінь спілкування у різних ситуаціях.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • концепції, методів та інструментів самоменеджменту системи управління часом, в тому числі у відповідності до визначених;
  • цінності та критерії оцінки ефективності системи самоменеджменту, за якими організація визначає рівень пыдготовки фахівця до самостійної роботи.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • вибирати, критично осмислювати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для ефективного самоменеджменту;
  • вибирати та використовувати інформаційні та комунікаційні технології для підтримки прийняття ріщень.
Результати навчання/комунікації
  • здатність самостійно приймати ефективні, науково-обгрунтовані управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію;
  • здатність планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення функціонування системи самоменеджменту.

СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ


Викладач – кандидат економічних наук, доцент Красностанова Н.Е.

Мета дисципліни: надання студентам необхідних теоретичних основ, методичних підходів і практичних навичок щодо принципів побудови системи розробки і реалізації стратегії розвитку організації від аналізу зовнішніх і внутрішніх чинників, що впливають на діяльність підприємства, до аналізу ефективності самої розробленої та реалізованої стратегії.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • сутність, основні поняття і категорії стратегічного управління, еволюцію підходів до формування та реалізації стратегій в процесі стратегічного управління підприємствами;
  • зміст процесів та технології стратегічного управління, сутність та класифікації стратегій підприємства.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • здатність застосовувати знання основ стратегічного управління й аналізу стратегій розвитку конкурентних переваг організації в межах корпоративних стратегій і механізмів їх реалізації;
  • здатність застосовувати знання з маркетингу, стратегічного управління кадрами, фінансами тощо для розробки стратегії організації та її реалізації;
  • здатність управляти розробкою стратегії та політики організації; координувати діяльність усіх служб і підрозділів організації в галузі ефективного стратегічного управління.
Результати навчання/комунікації:
  • здатність визначати функціональні області стратегічного управління підприємством та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники що характеризують результативність такої діяльності;
  • здатність формувати ефективні процедури та комунікаційні механізми міжособистісної взаємодії в бізнес-середовищі у тому числі для адаптування до нових ситуацій.

УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ


Викладач – кандидат економічних наук Журавель О.В.

Мета дисципліни: формування системи знань з управління інноваційною діяльністю, визначення стратегії і тактики інноваційного забезпечення суб’єктів господарювання.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • концепції, методи та інструменти управління інноваціями;
  • цінності та критерії оцінки ефективності управління інноваціями організації.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • визначати перспективи розвитку організації;
  • виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень;
  • аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
  • управляти інноваціями організації через реалізацію функцій менеджменту.
Результати навчання/комунікації:
  • здатність професійно оцінювати інноваційні ідеї, пропозиції, рекомендації, самостійно приймати ефективні, науково-обгрунтовані управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію;
  • здатність планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення функціонування системи управління інноваціями організації.

УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ


Викладачі – кандидат економічних наук, доцент Красностанова Н.Е, доктор економічних наук, доцент Яцкевич І. В.

Метою вивчення дисципліни є формування комплексу теоретичних знань, оволодіння сучасним методичним інструментарієм та практичними навичками з ефективного управління персоналом підприємств, установ та організацій, а також створення ефективної команди, оцінювання та розвитку працівників і цілеспрямованого використання їх потенціалу у сучасних умовах господарювання.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • концептуальних засад та методологічних принципів управління персоналом;
  • сучасних методів планування та прогнозування потреб у персоналі, визначення ефективності та результативності управління персоналом.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • здатність застосовувати на практиці методи формування стабільного висококваліфікованого персоналу та ефективного управління колективом;
  • здатність планувати роботу організації, її підрозділів та працівників, налагоджувати ефективні комунікації під час управління, використовувати методи оцінки ефективності роботи персоналу організації.
Результати навчання/комунікації:
  • здатність підтримувати сприятливий соціально-психологічний клімат в колективі, налагоджувати ефективну взаємодію в команді, створювати сприятливі умови для навчання та саморозвитку персоналу організації;
  • зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються.

УПРАВЛІННЯ СТАЛИМ РОЗВИТКОМ


Викладач кандидат економічних наук доцент Велічко Т.Г.

Мета навчальної дисципліни «Управління сталим розвитком» - формування у майбутніх менеджерів сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань, необхідних для забезпечення екологічної та економічної безпеки суспільства, досягнення сталого соціо- еколого- економічного розвитку шляхом прийняття грамотних науково обґрунтованих управлінський рішень, що відповідають вимогам соціально орієнтованої ринкової економіки.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни.
  • концепції сталого людського розвитку та можливих шляхів їх реалізації;
  • цінності громадянського (демократичного) суспільства, та усвідомлення необхідності його сталого розвитку.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • враховувати екологічні фактори в індикаторах людського, соціального і економічного розвитку;
  • враховувати умови та застосовувати управлінські механізми забезпечення о еколого-соціально-економічного збалансованого розвитку.
Результати навчання/комунікації:
  • здатність самостійно приймати науково обґрунтовані рішення згідно індикаторам сталого розвитку держав, територій, організацій;
  • здатність діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних міркувань (мотивів), поваги до різноманітності та міжкультурності.

ФІНАНСИ ПІДПРИЄМСТВА


Викладачі – доктор економічних наук, доцент Яцкевич І.В., старший викладач Томашевська М.В.

Мета дисципліни: формування у студентів сучасного економічного мислення та системи спеціальних знань про базові поняття щодо господарсько-фінансової діяльності підприємства, змісту її окремих напрямів та їх взаємозв’язку, системи показників, що характерізують фінансову діяльність підприємства.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • зміст фінансової роботи та завдання фінансових підрозділів на підприємстві;
  • основні форми грошових розрахунків підприємства;
  • джерела грошових надходжень підприємства, формування та розподіл прибутку;
  • основи організації та способи раціонального використання обігових коштів;
  • фінансове забезпечення відтворення основних фондів;
  • базові методи фінансового аналізу та фінансового планування;
  • способи фінансової реструктуризації та запобігання банкрутства підприємства.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • об’єктивно оцінити фінансову ситуацію (як внутрішню, так і зовнішню), аналізувати показники фінансового стану підприємства;
  • розрахувати потреби в грошових коштах для забезпечення поточної фінансово-господарської діяльності;
  • керувати формуванням витрат на виробництво і реалізацію продукції;
  • здійснювати планування і оперативний контроль надходжень виручки від реалізації продукції;
  • управляти прибутком і рентабельністю, здійснювати контроль за розподілом і використанням прибутку, визначати можливі темпи розвитку на основі норм розподілу прибутку й самофінансування;
  • розробити фінансовий план підприємства;
  • розробити заходи з питань санації й запобігання банкрутству підприємств;
  • володіти методами антикризової діяльності та перешкоджати загрозам банкрутства.
Результати навчання / комунікації:
  • здатність розуміти економічні основи функціонування діяльності підприємства, визначати потреби та напрями раціонального використання фінансових ресурсів підприємства;
  • здатність аналізувати фінансові результати діяльності підприємства, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища, визначати перспективи його розвитку;
  • здатність збирати та аналізувати дані щодо сучасних інформаційних та комунікаційних технологій, робити заходи з санації й запобігання банкрутству підприємств.

БЮДЖЕТУВАННЯ


Викладач - кандидат економічних наук, доцент Акименко Н.В.

Мета дисципліни: формування в майбутніх фахівців-менеджерів системних знань і розуміння концептуальних основ бюджетування, теорії й практики розвитку цього напряму та набуття навичок самостійної роботи щодо засвоєння навчального матеріалу стосовно сутності, технології та організації бюджетування на підприємстві.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • сутність, основні поняття і визначення, принципи і методи бюджетування як науки про формування і управління фінансовими потоками на підприємстві;
  • науково-методологічні основи бюджетування;
  • особливості формування видів бюджетів підприємства, у залежності від встановлених цілей підприємства.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • застосовувати на практиці загальні принципи та закономірності побудови бюджетів на підприємствах,
  • формувати фінансову структуру підприємства з виділенням відповідних центрів фінансової відповідальності та розробляти операційні, фінансові та зведений бюджети підприємства.
Результати навчання / комунікації:
  • здатність до ефективного використання та розвитку ресурсів організації;
  • здатність розробляти проекти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість.

БІЗНЕС ІНЖИНІРИНГ І РЕІНЖИНІРИНГ


Викладач – кандидат економічних наук – Майданюк С.І.

Мета навчальної дисципліни. Основною метою викладання навчальної дисципліни «Бізнес інжиніринг і реінжиніринг» є: сформувати у студентів навичок бізнес інжинірингу і реінжинірингу на основі знань в менеджменті бізнес-процесів.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • знати концепції, методи та інструментарій бізнес інжинірингу і реінжинірингу, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів;
  • знати методи проведення досліджень бізнес-процесів на рівні суб’єкта господарської діяльності.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • уміти ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення;
  • уміти аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію.
Компетентності, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни (результати навчання/комунікації):
  • здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері бізнес інжинірингу і реінжинірингу та менеджменті бізнес-процесів, що передбачають проведення досліджень бізнес-процесів та здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог.
  • здатність генерувати нові ідеї (креативність) в процесі бізнес інжинірингу і реінжинірингу.

КОМУНІКАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ


Викладач – кандидат економічних наук, професор Яроміч С.А.

Метою вивчення навчальної дисципліни є: набуття студентами теоретичних знань з питань комунікацій в менеджменті, оволодіння практичними навичками організації ділових зустрічей, ведення переговорів, службового спілкування, вмінням формувати імідж ділової людини.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • концепції, методів та інструментів комунікаційного менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів;
  • цінності та критерії оцінки ефективності комунікаційного менеджменту.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • вибирати, критично осмислювати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для ефективного управління процесом комунікацій в організації;
  • вибирати та використовувати інформаційні та комунікаційні технології для забезпечення ефективності діяльності організації.
Результати навчання/комунікації:
  • здатність правильно визначати і оцінювати причини виникнення труднощів при комунікаціях, вести ділові розмови, комерційні переговори та ділові прийоми;
  • здатність планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення функціонування системи комунікацій в організації.

МАРКЕТ-МЕНЕДЖМЕНТ


Викладач – кандидат економічних наук, професор Яроміч С.А.

Метою викладання навчальної дисципліни є формування у студентів-майбутніх менеджерів наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, вироблення вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • основні концепцій маркетингового менеджменту;
  • особливості діяльності підприємств в умовах глобалізації та високої конкуренції та факторів макромаркетингового середовища, які впливають на діяльність підприємства;
  • основні принципи та підходи до побудови організаційної структури управління маркетингом, розподілу функціональних обов’язків та міжфункціональної координації діяльності підрозділів підприємства;
  • види контролю маркетингової діяльності, показників ефективності використання маркетингових інструментів.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • планувати маркетингову діяльність підприємства: складати стратегічний та тактичний плани маркетингу; планувати виведення на ринок нової продукції; планувати бюджет маркетингових заходів та товарну політику підприємства, цінову політику підприємства, політику комунікацій та політику розподілу продукції.
  • організація реалізації маркетингових заходів: будувати організаційну структуру маркетингової служби на підприємстві; ефективно розподіляти функції в межах маркетингової служби підприємства; створювати маркетингову інформаційну систему підприємства; організовувати проведення маркетингових досліджень; розробляти ефективну систему мотивації персоналу маркетингової служби.
Результати навчання/комунікації
  • здатність самостійно проводити систематичний аналіз внутрішнього середовища підприємства, оцінювати його конкурентоспроможність;
  • здатність планувати і контролювати реалізацію комплексу маркетингових заходів на підприємстві: - визначати планові показники, що підлягають контролю, на основі стратегії та тактики маркетингу підприємства.

МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ


Викладач – кандидат економічних наук, професор Яроміч С.А.

Метою дисципліни є оволодіння вмінням реалізувати спеціальний економічний інструментарій менеджменту організації в управлінні державними, муніципальними та комерційними організаціями на основі вивчення теоретичних засад та зарубіжного досвіду організаційного менеджменту у мінливих умовах соціально-економічного оточення.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • найбільш передові концептуальні та методологічні знання в галузі науково-дослідної та/або професійної діяльності і на межі предметних галузей.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • критичний аналіз, оцінка і синтез нових та складних ідей;
  • розроблення та реалізація проектів, включаючи власні дослідження, які дають можливість переосмислити наявне та створити нове цілісне знання та/або професійну практику і розв’язання значущих соціальних, наукових, культурних, етичних та інших проблем
Результати навчання/комунікації:
  • здатність спілкування в діалоговому режимі з широкою науковою спільнотою та громадськістю в певній галузі наукової та/або професійної діяльності;
  • здатність розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики

ОРГАНІЗАЦІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО І УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ


Викладач – кандидат економічних наук, доцент Бутенко Т.В.

Метою викладання навчальної дисципліни «Організація бухгалтерського і управлінського обліку» є: формування знань і навичок за допомогою використання інформаційно-технічного забезпечення при організації бухгалтерського і управлінського обліку, формування у майбутніх фахівців сучасного рівня інформаційної та комп’ютерної культури.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • знати теоретичні засади, технологію та алгоритми функціонування систем автоматизації обліку;
  • знати вимоги до складу функціональних задач систем обліку.
  • відмінності, критерії оцінювання якості програмного забезпечення систем обліку.
  • основні процедури проектування організаційних структур управлінського обліку;
  • основні принципи організації обліку за центрами відповідальності;
  • як оцінити результати діяльності центрів відповідальності.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • своєчасне, повне, достовірне, безперервне відображення всіх фактів господарської діяльності, які були здійснені на підприємстві;
  • обробка даних за допомогою відповідних процедур, прийомів та способів у відповідності до вихідної інформації;
  • складання на основі отриманого масиву обробленої інформації,зафіксованої у первинних документах і регістрах балансу і фінансової звітності та подачі їх зацікавленим користувачам;
  • охарактеризувати центри витрат, центри доходів, центри прибутку і центри інвестицій;
  • застосовувати класифікацію контрольованих і неконтрольованих витрат до організації обліку за центрами відповідальності;
Результати навчання/комунікації:
  • здатність обґрунтувати доцільність врахування інформаційних потреб управління в процесі створення комп’ютерної системи бухгалтерського обліку;
  • здатність удосконалити організаційно-методичне забезпечення управлінського обліку в умовах комп’ютеризації з метою одержання систематизованої, об’єктно-орієнтованої інформації для цілей управління;
  • здатність обґрунтувати якісні характеристики облікової інформації, які в значно більшій мірі, ніж існуючі сьогодні, відповідають потребам управління.

СТРАТЕГІЯ БІЗНЕСУ


Викладач – кандидат економічних наук, доцент Красностанова Н.Е.

Мета вивчення дисципліни полягає у формуванні формування у студентів системи спеціальних знань у сфері стратегічного управління бізнесом, пов’язаних з розумінням інфраструктури стратегічного управління, вартісного підходу до управління бізнесом та вартісних моделей, сутності стратегічного корпоративного реінжинерінгу та вдосконалення корпоративної культури, а також оволодіння технологіями моделювання бізнес-процесів в організації.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • закони і закономірності теорії управління організацією;
  • загальні поняття теорії моделювання та їх зв'язок з бізнес-процесами підприємства;
  • методику оцінювання позицій бізнесу.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • здатність складати алгоритм перспективного розвитку бізнесу;
  • здатність розробляти організаційно-функціональну модель підприємства;
  • здатність проводити впровадження розробок щодо вдосконалення діяльності організації.
Результати навчання/комунікації:
  • здатність проектувати ефективні системи управління організаціями;
  • здатність до управління організацією та її розвитком.
  • застосовувати на практиці концептуальні схеми опису бізнес-моделі.

СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ОРГАНІЗАЦІЙ


Викладач – кандидат військових наук, доцент Паламарчук В.І.

Метою викладання навчальної дисципліни «Системи управління економічною безпекою організацій» є: сформувати у студентів основи сучасної системи знань про природу, шляхи, напрямки можливого розвитку економічного стану безпеки організацій та методи управління в її різноманітних видах та проявах, на основні запровадження заходів по підвищенню ефективності економічної безпеки суб’єкту господарювання.
Знання, якими повинен володіти випускник за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • концепції, методів та інструментів менеджменту системи управління економічної безпеки підприємства, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів;
  • цінності та критерії оцінки ефективності системи управління економічної безпеки підприємства, за якими організація визначає рівень безпеки та подальші напрями розвитку підприємства.
Уміння, які повинні набути випускники за результатами опанування навчальної дисципліни:
  • вибирати, критично осмислювати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для ефективного управління забезпечення безпеки організації в непередбачуваних умовах;
  • вибирати та використовувати інформаційні та комунікаційні технології для забезпечення економічної безпеки організації.
Результати навчання/комунікації
  • здатність самостійно приймати ефективні, науково-обгрунтовані управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію;
  • здатність планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення функціонування системи управління економічної безпеки організації.

ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ


Викладачі – кандидат економічних наук, доцент Красностанова Н.Е., кандидат економічних наук Журавель О.В.

Метою викладання навчальної дисципліни «Фінансовий менеджмент» є здатність магістра за результатами опанування навчальної дисципліни розв’язувати комплексні проблеми з управління фінансами в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Знання, якими повинен володіти магістр за результатами опанування навчальної дисципліни «Фінансовий менеджмент»:
  • концепції, методи та інструменти щодо управління фінансами, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів;
  • цінності та критерії оцінки ефективності системи управління фінансами, за якими організація визначає подальші напрями її розвитку.
Уміння, які повинен набути магістр за результатами опанування навчальної дисципліни «Фінансовий менеджмент»:
  • вибирати, критично осмислювати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для ефективного управління фінансами організації в непередбачуваних умовах;
  • вибирати та використовувати інформаційні та комунікаційні технології для забезпечення ефективного управління фінансовою системою організації.
Результати навчання/комунікації, які повинен набути магістр за результатами опанування навчальної дисципліни «Фінансовий менеджмент»:
  • здатність самостійно приймати ефективні, науково обґрунтовані управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію;
  • здатність планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення функціонування системи управління фінансами організації.